Vakantie vieren in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu Vakantie vieren in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu

Vakantie vieren in Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Amber

10 September 2022 | Thailand, Chiang Mai

De dagen in het hotel zitten erop. Het was erg leuk om Chiang Mai te verkennen. Blijkt dat er 300 tempels hier te vinden zijn. Overal waar je kijkt zie je dan ook tempels. Hele mooie gebouwen. Bijzonder als atheïst om te zien hoeveel luxe de tempels kennen in tegenstelling tot de armoede eromheen. We geven bijna alles het voordeel van de twijfel. Ziet het er ook maar eetbaar uit? Proberen! Zo hebben we we allerlei soorten noodels en rijst gegeten en zijn we bij verschillende gekke etenskraampjes langs gegaan. Soms denken we dat de mensen om ons heen bang voor ons zijn. Blijkbaar is dat een teken van respect en aardigheid, maar het lijkt net alsof ze spoken zien en weg willen rennen. Toch wanneer je wat geld betaald willen de Thaise mensen je gerust een massage geven waaruit blijkt dat ze naast die lieve kant ook erg hardhandig kunnen zijn. Achteraf erg lekker, maar op het moment zelf had ik er mijn twijfels bij. Kortom heel erg naar ons zin gehad! :) Nu klaar met de toerist uithangen en op naar het volgende avontuur, namelijk de stage!

• 10 September 2022 - 16:29

Marije:

Super gaaf. Leuke foto's!
    Lekker genieten van het genieten. En heel veel succes bij de volgende stap.
    Xxx mama

• 10 September 2022 - 16:44

Leo:

Hé Ambie ,ziet er prachtig uit, nog steeds mondkapje ? Op naar de stage
    Liefs opa

• 10 September 2022 - 20:48

Iefke:

Wat een andere wereld he Am. En dan dat eten. Zag dat ook veel verpakt is. Misschien wel hygiënischer maar dan heb je weer dat plastic. We horen wel weer van je en vooral hoe je stage gaat bevallen. Liefs oma

• 11 September 2022 - 12:03

Liane:

Prachtige foto’s Amber! Wat een belevenis. Leuk dat je ons deelgenoot maakt van jouw reis. Veel succes morgen op je eerste stagedag. Liefs Liane

• 11 September 2022 - 20:31

Celiene:

Hey Amber,

Wat geweldig om dit zo te zien en lezen!! Ik ben blij voor je!! Hopen dat je nog veel meer van deze gekke en toch wel onvergetelijke dingetjes gaat mee maken. Heeel veel plezier en succes met je 'volgende avontuur'!!

• 14 September 2022 - 18:38

Manom:

Ziet er echt mooi uit amber! Heel veel plezier en geluk gewenst!
    Groetjes, Manon