Vliegen en eerste stappen in Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu Vliegen en eerste stappen in Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu

Vliegen en eerste stappen in Thailand

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 September 2022 | Thailand, Chiang Mai

Afscheid nemen... eigenlijk ben je er al weken mee bezig voordat je weg gaat. Ik ben er al wel achter gekomen dat dat niets voor mij is. Tot op het laatste moment ben ik uitgezwaaid. Erg fijn. Verder ging het vliegen gelukkig relatief goed. Haasten naar de vlucht richting Chiang Mai. Niet gehaald, maar we konden wel makkelijk door naar een andere vlucht. Even balen, maar daarna een kwestie van instelling en dus gewoon door. Gisteravond zijn we aangekomen in het hotel. Nu erg moe en de jetlag is zeker aanwezig. Net een simkaart gekocht en het eerste supermarktje binnen gegaan. We krijgen al steeds meer realisatie van wat het geld hier waard is. Je voelt je wel rijk hoor. Elke taxichauffeur kijkt naar je om.

• 08 September 2022 - 07:57

Marije:

Lieve Amber,

Heel fijn dat je goed aangekomen bent. Nu eerst maar even wennen en uitrusten van alle drukte en hectiek van afgelopen tijd.

En leuk dat je dit reisverslag maakt. Xxx mama

• 08 September 2022 - 08:21

Leo:

Fijn dat alles goed gaat , zal wel wennen zijn dat vreemde eten en cultuur enz enz

• 08 September 2022 - 08:38

Miek:

Fijn dat je goed bent aangekomen! Wat leuk dat we zo kunnen en mogen meelezen over je avontuur

• 08 September 2022 - 08:51

Mier:

Hé dappere dodo, wat een super initiatief deze link. Ik verheug me erg op je avonturen en wat zal je rijk worden door al deze belevenissen. Echt super en voel me trots dat je letterlijk de wijde wereld in trekt! Veel plezier!!

• 08 September 2022 - 09:13

Oma:

Hi lieverd, zo blij dat je goed bent aangekomen. Nu lekker uitrusten en vooral wennen aan alles. Tot gauw weer, dikke kus.

• 08 September 2022 - 09:32

Mara:

Wat fijn dat we op een afstandje mee mogen genieten.
    Ondanks alle hectisch en vreemde dingen die je meemaakt vooral genieten. Heel veel plezier in dit avontuur.

Liefs mara

• 08 September 2022 - 09:34

Hennie:

Lieverd....Toppertje héle fijne tijd én Genieten hóór xx

• 08 September 2022 - 11:20

Liane En Martijn Van Joolen:

Hee Am, Heel veel succes, pret, en vooral ook heel veel stageplezier! Ik ben nu al benieuwd hoe je dit avontuur zal gaan beleven. Probeer te genieten en te leren van elk bijzonder en gewoon moment en van alles dat zo anders is. Een stuk levenservaring die je bij zal blijven. We gaan je volgen en op 7 februari ophalen op Schiphol. We spreken je snel!

• 08 September 2022 - 12:41

Rudi:

Hey Amber ,
    Je bent gelukkig goed aangekomen !
    Heel veel (leer)plezier daar!
    Geniet ervan en ook ik zal je volgen in "waarbenjenu".

• 08 September 2022 - 13:26

Saskia:

Heel veel plezier en succes met je stage!

• 08 September 2022 - 16:13

Elliot:

Heey Ambuhh, fijn dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt en dat je heel veel plezier hebt.

• 08 September 2022 - 18:53

Klaartje:

Hoi Amber, wat leuk om je zo te kunnen volgen op dit spannende avontuur. Heel veel plezier!!

• 08 September 2022 - 23:21

Marco :

Hey Amber...
    Heel veel plezier en wat leuk om je een beetje te kunnen volgen..