Eerste week stage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu Eerste week stage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu

Eerste week stage

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

17 September 2022 | Thailand, Chiang Mai

Nu bijna een week hier. Wat een leuke stageplek! Ik werk hier met verslaafde mensen aan drugs en alcohol. Dit zijn de laatste stappen van het afkicken. De agressiviteit en de trillende handen zijn dus verleden tijd. Het zijn hele lieve en gezellige mensen met allemaal een zwaar verleden. We doen elke dag allerlei activiteiten. De nadruk ligt vooral op sport, meditatie en praten. Precies hetgene waar ik compleet achter sta. Namelijk het combineren van je geest met je lichaam. Ik mag hier alle activiteiten meedoen. Zo heb ik al leren boxen en heb ik Tai Chi mee mogen maken. Ik begin mijn ritme hier al te vinden. Zo bestel ik hier dagelijks een taxi en laat ik het eten ook lekker bezorgen. Beide kosten evenveel als een druppel benzine in Nederland. De ene week werk ik van 07.00 tot 15.00. De andere week van 14.00 tot 22.00. Volle dagen, maar zo voelt het niet. In het weekend ben ik vrij. Ik heb hier een fiets tot mijn beschikking en allerlei leuke aanraders om te doen in de omgeving. Ik hoop nog zo veel te leren en kijk nu al uit naar volgende week!

• 17 September 2022 - 12:17

Leo:

Klinkt goed ! Welke taal spreek je met de mensen ?

• 17 September 2022 - 14:38

Rudi:

Super fijn dat je stage èn het land zelf je zo goed bevallen.
    Maar ik weet uit goede bron dat het wel de bedoeling is dat je na deze stage wel weer terug komt !
    Blijf lekker genieten.

• 17 September 2022 - 15:14

Rilana :

Hey Amber,

Wat een belevenis en ervaring lijkt me dit. Super wat ik tot nu toe lees en zie… kijk uit naar je volgende foto’s en verslagen. Veel succes en plezier

• 17 September 2022 - 15:23

Marije:

Hey lieverd,
    Zo fijn dat je het zo naar je zin hebt. Blijf leren en genieten!!!!!!!!! Xxx Mammmmmaaaa

• 17 September 2022 - 16:04

Mara:

Ben je toch een dappere meid. Echt super goed dat je je zo inzet.

• 18 September 2022 - 07:49

Liane :

Wat fijn dat de stage zo goed bevalt. Het lijkt mij ook dankbaar werk om
    deze mensen te mogen begeleiden. Wat een grappig hondje trouwens ;) Veel leerplezier gewenst