Weer thuis! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 Februari 2023 | Thailand, Chiang Mai

Mijn laatste verhaal in dit boek. Maandag middag zijn we vertrokken richting het vliegveld van Chiang Mai. Jarno en ik waren allebei super blij. De reis zelf duurde 27.5 uur. Met alles erbij zijn we zeker wel 30 uur onderweg geweest. Alles verliep relatief soepel. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar Oman, van Oman naar Frankfurt en van Frankfurt naar Amsterdam. Toen Jarno en ik door de tunnel van het vliegtuig op Frankfurt heenliepen, genoten we allebei zo van de frisse lucht hier. Dat heb ik echt gemist! Echter is het eerste woord wat ik zei: "koud". We moesten daar een tijdje wachten, maar we waren allebei al zo blij alsof we al in Nederland waren. Eenmaal in Amsterdam aangekomen, stond papa op mij te wachten. Heel blij om hem weer te zien! Koffers mee en twijfelen aan welke kant van de auto ik nou in moest stappen. Ik denk dat ik die hele reis wel gepraat hebt, want ik was zo hyper van weer thuis zijn. We zijn daarna gelijk naar Nieuw-Buinen gereden, daar stonden Liane en de diertjes al klaar met een heerlijk bord vol Hollandse AGV. Iedereen weer zien was erg leuk. Daarna door naar Oudeschans. Jasmijn, mama en de diertjes ook weer zien. Ik twijfelde of de dieren mij nog herkenden na vijf maanden, maar na even goed kijken en ruiken, was daar geen twijfel over mogelijk. Snachts hebben de katjes bij mij op bed geslapen. Goed om weer terug te zijn! Nogmaals: koud!

Het is momenteel even diep ademen en je half realiseren dat je echt weer terug bent. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik weg ging of zelfs daarvoor toen ik alles aan het plannen was. Als je zo denkt gaat tijd echt wel snel. Ik kijk terug op een hele mooie en leerzame ervaring. Ik heb zoveel dingen gezien en meegemaakt die mij van alles hebben geleerd over de wereld. Zo vind ik de protesten in Nederland bijna vrijwel nergens meer op slaan en kan ik mij niets voorstellen bij al het geklaag hier. Ik raad deze mensen aan om ook een paar maanden naar Thailand te gaan. Hier zijn we echt bevoorrecht met alles wat we hebben. Alleen al het feit dat ik kan zeggen dat ik even naar Thailand ga, zegt al genoeg. Ik voel deze reis wel aan als een reis samen met Jarno. We hebben samen zoveel leuke dingen ondernomen en elkaar erdoorheen gesleept als we het moeilijk hadden. Samen uit, samen thuis. En dat zijn we weer. Bizar om weer terug te zijn. Ik wil zeker nog meer mooie reizen gaan maken, want wat is de wereld mooi!


  • 08 Februari 2023 - 07:08

    Marije:

    Amen!

    Wat een mooie en goede ervaring waren deze 5 maanden. Het heeft je goed gedaan![e-1f4aa][e-1f3fb][e-1f4aa][e-1f3fb][e-1f4aa][e-1f3fb]

    En wat fijn dat je weer thuis bent.

    Even anti jet laggen, en weer door [e-1f61c]

    Xxxx mama


  • 08 Februari 2023 - 14:33

    Rilana:

    Wat zul je dat missen…..een super ervaring en herinnering. Dat heb je maar even te pakken [e-1f609]

    liefs Rilana


  • 08 Februari 2023 - 16:32

    Martijn Van Joolen :

    Fijn dat je weer thuis bent :-) Liefs Liane en Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Op naar Chiang Mai

De reis verliep voorspoedig. Nu moe!

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2023

Weer thuis!

05 Februari 2023

Laatste week

31 Januari 2023

Soms snap je waarom drugs

25 Januari 2023

Studie en aanmoedigen

17 Januari 2023

Alles zien in Thailand
Amber

Actief sinds 08 Sept. 2022
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 4168

Voorgaande reizen:

06 September 2022 - 06 Februari 2022

Op naar Chiang Mai

Landen bezocht: