Laatste week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Amber van Joolen - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

05 Februari 2023 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag de laatste dag in Thailand. Dat is gek. Het ene moment wil ik heel graag terug en twee minuten later wil ik hier nog wel even blijven. Vorige week begon met de confrontatietraining. Daar was ik wat zenuwachtig voor, maar het ging achteraf erg goed en de staffleden deden heel leuk mee. Mijn "twee tot zes dipjes" tijdens de avonddienst, waren deze week erger dan normaal. In de middag wilde ik eigenlijk niets anders dan gewoon naar Nederland. Gelukkig wordt dat in de avond beter. Dinsdag kwam er een nieuwe stagiair. Eigenlijk onze vervanging dus! Een hele leuke meid die nog volle energie heeft om bij Embrace van start te gaan. Dat zijn de momenten waarop je je realiseert dat je al behoorlijk wat weet van en over Embrace. Woensdag was mijn hoogtepunt de "double unders" die mij voor het eerst gelukt zijn. Dat is een kwestie van twee keer een springtouw in één sprong onder je voeten te laten komen bij crossfit. Dat klinkt misschien stom, maar op dat moment was ik erg blij. In de avond zijn we naar het hondenpark gegaan bij een heel mooi meer (CMU). Donderdag was dan eindelijk mijn laatste avonddienst! In de ochtend had ik het idee om een stukje te gaan lopen. Uiteindelijk werd dit een tocht van 15km waarbij ik er 10 gerend heb. Dat zijn de momenten waarop Thailand helemaal geweldig is. Het is zooo mooi! In de middag kreeg ik te horen van mijn docent dat ik mijn stage behaald heb! Echter had ik ook niets anders verwacht. Vrijdag was mijn laatste stagedag bij Embrace. Veel cliënten zeiden dat ze mij gingen missen. Dat is wel even slikken. Het was een mooie dag om nog even met iedereen een praatje te maken. Toen het drie uur was heb ik een high five gegeven aan Jarno en was mijn stage officieel afgerond! Zaterdag was het weekend aangebroken. Deze stond in het teken van afscheid nemen. Met te beginnen: crossfit. Er was zelfs iemand speciaal gekomen omdat het mijn laatste keer was. Dat ga ik erg missen. De laatste foto's zijn genomen en op de weg naar huis iets van vochtige ogen. In de middag ben ik naar de hondjes gegaan. Daar de laatste natte kusjes en knuffels en nog meer natte kusjes ontvangen. Zondagochtend heb ik mijn koffers bijna volledig ingepakt en mijn kamer schoongemaakt. Het is nu heel leeg hier. In de middag zijn ik en Jarno onze laatste Thaise massage gaan halen en in de avond hadden we een afscheidsbarbeque met Embrace. Daar mijn complimentenkaartjes uitgedeeld en veel te veel knuffels moeten ontvangen. Soms meerdere van één persoon! Blijkbaar willen niet alleen honden die geven, maar is het ook sociaal gewenst onder mensen. Al om al was het een goed afscheid, maar wederom wel even slikken. Vannacht mijn laatste nachtje hier. Morgen vliegen!


  • 05 Februari 2023 - 14:30

    Rilana:

    Wat is dat voorbij gevlogen….vele leuke herinneringen en ervaringen. Hoop dat je een leuke mooie tijd hebt gehad

    Iets om op terug te kijken en te koesteren. Fijne en veilige thuis komst

    xxxx Rilana


  • 05 Februari 2023 - 16:19

    Marije:

    Dubbel gevoel.

    Het hoofdstuk Thailand is geplaatst in jouw levensboek. Nu bijna een punt achter het hoofdstuk.

    Een lach en een traan is heel normaal.

    Gelukkig maar dat je het ook zo fijn hebt (gehad) dat je het gaat missen.

    Alvast sterkte met de terugreis en de kou hier in Nederland.

    Xxxx mama


  • 05 Februari 2023 - 19:41

    Jasmijn:

    Heel leuk dat je zoveel bijzondere dingen hebt meegemaakt en zoveel leuke mensen hebt ontmoet. In het begin leek het zo'n lange tijd, maar achteraf vloog het voorbij.

    Ik ben wel blij dat het weer over is want ik heb je toch wel een beetje gemist(:

    Tot overmorgenn!

    Xxx je zusjee!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Op naar Chiang Mai

De reis verliep voorspoedig. Nu moe!

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2023

Weer thuis!

05 Februari 2023

Laatste week

31 Januari 2023

Soms snap je waarom drugs

25 Januari 2023

Studie en aanmoedigen

17 Januari 2023

Alles zien in Thailand
Amber

Actief sinds 08 Sept. 2022
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4177

Voorgaande reizen:

06 September 2022 - 06 Februari 2022

Op naar Chiang Mai

Landen bezocht: